حقیقت تلخ زندگی من.............

♥♥تقدیم به بی نشون ترین عاشق دنیا♥♥

دیشب یه چیزی فهمیدم که قلبمو داغون تر و روحمو زخمی تر...

ای بی نشون من!!!تو با من چیکار کردی؟دیگه اون آدم شادو سرحال دیروز نیستم...

یعنی تو تمام مدت داشتی با من چیکار میکردی؟!

بی نشون راست میگفتی :

ماه خوشبختی مشترک همه بی ستاره هاست....

اما من که بی ستاره نبودم...من که تورو داشتم...

بی نشون لبم داره منفجر میشه....چرا این کارو کردی؟

چرا خواهرت بهم زنگ زد گفت تو رفتی پیش خدا؟

اگه تو اسفند 90 رفتی اون بالا پس چرا آخرین پست وبلاگت ماله اردیبهشته؟

بی نشون من مردم....

بی نشون قلبم میترکه از نبودنت...

بی نشونم عیبی نداره....برگرد پیشم....بی نشون بذار خردی عید سال دیگه رو با هم بکنیم....

بی نشون حسرتت رو دلم مثه یه داغه...

بی نشون چی بگم؟بی نشونم اشکام شدن مثه بارون و پلکام شدن برف پاکن!!!

بی نشون عشقت اینجا داره آروم آروم میمیره....

برگرد........



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت11:03---7 تير 1391
سلام

این مطلبتون منو به یاد عشقم انداخت

این منو برد به روزهای با هم بدنمون

برگرد هیچ فایده ای نداره تا خودش برگرده

...........





کاش یکم بارون بگیره
ساعت10:44---7 تير 1391
دعوتم کن به یه بوسه گوشیه دنج یه رویا.من میخام با تو بمونم از الان تا ته رویا.من میخام باشم کنارت با همین رویا بمیرم.من میخام بمیرم اما دستاتو توی دستام بگیرم.واسه به تو رسیدن این همه شب رو دویدم.خسته از طلوع فردا شب به شب خوابتو دیدم











اپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 7 / 4 / 1391|10:11 | ♥p.s♥ |